Inloggen mijn CV

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
No Title
cv: 7369

  Reageer per email op dit CV.
  Bel ons direct voor bemiddeling.

Functie: Jurist
Beschikbaar per direct
Zoekt: passende job
Opleiding:

2003 - 2010 : Nederlands recht aan de Universiteit van Tilburg.
2003 - 2003: Operational Auditing aan de Hogeschool Brabant Bedrijfsopleidingen
1998 - 2001: HEAO BI aan de Hogeschool Brabant
1989 - 1993: SPD
1986 - 1988: MBA
1984 - 1986: Praktijkdiploma boekhouden
1982 - 1984: HAVO
1978 - 1982: MAVO

Vakkennis:

Ervaring:

Opleidingen:
2003 - 2010 : Nederlands recht aan de Universiteit van Tilburg.
2003 - 2003: Operational Auditing aan de Hogeschool Brabant Bedrijfsopleidingen
1998 - 2001: HEAO BI aan de Hogeschool Brabant
1989 - 1993: SPD
1986 - 1988: MBA
1984 - 1986: Praktijkdiploma boekhouden
1982 - 1984: HAVO
1978 - 1982: MAVO

Werkervaring:
Maart 1985 tot 2009, Rabobank De Zuidelijke Baronie, afdeling Bedrijfsmanagement.

2005 - 2009 : Werkzaam geweest als procesondersteuner. Ik begeleidde werkgroepen bij het
vaststellen en implementeren van de processen. Ik voerde interne controles uit en
onderzocht waarom processen niet goed liepen. Naar aanleiding hiervan maakte ik een
rapportage op en initieerde verbetervoorstellen. Daarnaast hield ik me bezig met het
adviseren van het middenkader omtrent processen en autorisatiebeheer. Voor het
segment Particulieren was ik aanspreekpunt en vraagbaak.

2002 - 2005 : Werkzaam geweest als intern controleur. Ik was verantwoordelijk voor alle controles binnen de bank. Voor 2002 was er onvoldoende aandacht voor interne controle. Ik heb een controlecyclus opgezet waarin alle risicovolle processen aan de orde komen. Aan de hand van mijn bevindingen werd, waar nodig, bijgestuurd, met als gevolg kwaliteitsverbetering.

1996 - 2002 : Werkzaam geweest als systeembeheerder. Samen met een collega systeembeheerder
was het mijn taak te zorgen voor een goed werkend systeem. Dit werd bewerkstelligd
door het uitvoeren van installaties en het monitoren van de systemen. Het resultaat
was een computersysteem dat up to date was en weinig storingen vertoonde. Daarnaast fungeerde ik als helpdesk voor mijn collega's en was ik verantwoordelijk voor de autorisaties.

1985 - 1996 : Werkzaam geweest als medewerkster financiŽle administratie. Ik was
verantwoordelijk voor het verwerken van de financiŽle transacties en hield
verschillende subadministraties bij, zoals een reizenadministratie en een
safelokettenadministratie. Daarnaast kreeg ik vaak projectmatige opdrachten met
betrekking tot het uitzoeken van bepaalde problemen, zoals het onderzoeken waarom een bepaalde procedure niet goed liep.


Overige informatie

Computer
Kennis van Microsoft Office (Word, Excel, Access en Powerpoint).

Talen:
Nederlands Spreekvaardigheid: goed Schrijfvaardigheid: goed.
Engels Spreekvaardigheid: goed Schrijfvaardigheid: goed.

cv: 7369

  Reageer per email op dit CV.
  Bel ons direct voor bemiddeling.


zondag, 16-12-2018, 23:09:49